آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

49 قلم تاتو حماسی در آموزش ایلوستریتور مقدماتی
توسط Melody Nieves19 سپتامبر 2019 طول: زبانهای زبانی:
طراحی تاتو فونت های منابع منابع Adobe PhotoshopAdobe Illustrator
این پست بخشی از مجموعه ای به نام بهترین فونت ها برای بارگیری است.
15 بهترین فونت های گرافیتی
فونت های ضروری برای طراحان گرافیک و عاشقان قلم
این که آیا شما برای اولین بار به دنبال گرفتن یک خال کوبی هستید یا در کل شما یک خال خال خال کوبی هستید ، انتخاب فونت مناسب برای طرح های شما صبر و حوصله می طلبد. بنابراین امروز ما شما را با 49 قلم تاتو حماسی حماسه به شما ارائه می دهیم که مطمئن هستیم دوست دارید.

49 فونت های خال کوبی حماسی
با مجموعه ای از قلم های سرگرمی شده از GraphicRiver و Envato Elements ، این مجموعه دارای 49 قلم خال کوبی عالی است که قطعاً می خواهید در جوهر بعدی خود بگنجانید.

آیا آن لمس شخصی اضافی را می خواهید؟ با کمک طراحان حرفه ای در استودیوی انواتو ثبت نام کنید تا یک طرح خال کوبی سفارشی درست برای شما ایجاد کند!

قلمهای انگلیسی قدیمی
عاشق طراحی تاتو هستید؟ ما مطمئن هستیم از قلم های تزئینی وحشی گرفته تا اسکریپت های دست نویس خیره کننده ، ما یک فونت برای پاسخگویی به تمام نیازهای خال کوبی شما داریم.

از این مجموعه التقاطی در زیر لذت ببرید و موارد مورد علاقه خود را در نظرات به ما اطلاع دهید!

تبلیغات
فونت تیغ تیغ
این فونت تیغ تیغ طرحی است که با الهام از دست خط ظریف ساخته شده است. این قلم خوشنویسی انگلیسی قدیمی ضمن افزودن پیچ و تاب و مدرن جدید ، به سبک منحصر به فرد گذشته می پردازد. از سبک های بزرگ و کوچک که می توانید در هر برنامه طراحی استفاده کنید لذت ببرید.

فونت تیغ تیغ
قلم BloodOnMyBlade
دوستداران تاتو ، مراقب باشید. این قلم شما را به هیچ وجه تبدیل به badass نمی کند. این نوع قلم با الهام از سبک ساحل غربی تاتو ، از یک طراحی گوتیک و تهاجمی برخوردار است. در این مجموعه یک بسته کامل از حروف ، اعداد و علائم نگارشی موجود است.

قلم BloodOnMyBlade
نامه سیاه
این فونت Blackletter جدید با طراحان خلاق در ذهن ساخته شده است. از آن به عنوان شکل رسمی برای کتاب بعدی خود استفاده کنید یا یک مارک جدید را راه اندازی کنید. شامل در این بار ، مجموعه ای کامل از حروف و اعداد و همچنین نگارشی است.

نامه سیاه

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

قلم شمشیر باستانی
سخنان خود را مانند شمشیر کهن به کار ببرید. این قلم باشکوه بعدی تیز و جذاب است. این چندین سبک چاپی پرنعمت را با هم ترکیب کرده و شامل جزئیات و اضافات منحصر به فرد برای هر حرف است. فقط کافی است از پیوند بازدید کنید تا آن را امتحان کنید!

قلم شمشیر باستانی
قلم سیاه چشم انداز
آیا برای تاتو بعدی خود تصویری از رنگ سیاه دارید؟ خوب ، این قلم Black Vision را برای سبک امتحان کنید. این مجموعه شامل یک لباس پرنعمت زیبا ، و مجموعه ای کامل از حروف ، اعداد و علائم نگارشی برای تکمیل طرح های شما است.

قلم سیاه چشم انداز
Type Sirunian
با تایپ مناسب درست کنید. قلم سیرونی جسورانه و قوی است. این نمای معماری پرنعمت را به تصویر می کشد و برای عناوین ، وب سایت ها و سایر موارد عالی کار می کند. امروز آن را فقط با 15 دلار بدست آورید. آن را امتحان کنید!

Type Sirunian
Typeface پیروزی
با قلم درخشان بعدی از یک پیروزی شگفت انگیز لذت ببرید. Victory یک نوع تزئینی است که با الهام از نوشته های ویکتوریا پرنعمت ساخته شده است. این همراه با حروف استاندارد بزرگ و کوچک و همچنین عدد و نماد اضافی است. آن را به مجموعه خود اضافه کنید!

Typeface پیروزی
قلم اسکریپت تاتو
چه راه بهتر برای راه اندازی این مجموعه از یک فونت شگفت انگیز خال کوبی؟ این فونت اسکریپت عالی از الگویی از خال کوبی های سنتی و سبک منحصر به فرد حروف دستی الهام گرفته شده است. مجموعه ای کامل از حروف بزرگ و کوچک ، اعداد و حتی مجموعه پاداش از مرزها را برای راحتی خود در این نوع بسته بندی شده پیدا کنید.

قلم اسکریپت تاتو
Aseina Typeface
اگر به دنبال آن هستید که یک فونت منحصر به فرد را با آن استعداد سنتی و پرنعمت انتخاب کنید ، پس از آن برای طراحی خود نوع حروف Aseina را امتحان کنید. این فونت از زیبایی زیبا برخوردار است ، با ترکیبی کامل از حروف ، اعداد و گلهای کوچک برای آن سبک پرنعمت یک از یک.

Aseina Typeface
نوع کانچیتا
با الهام از حروف تاتو ، این همه فونت کلاه ها دارای سبک جسورانه ای هستند که مطمئناً از آن استفاده می کند. این مجموعه را بارگیری کنید تا به مجموعه کاملی از حروف بزرگ ، اعداد و علائم نگارشی دسترسی پیدا کنید.

نوع کانچیتا
قلمهای گوتیک
عاشق فونت های گوتیک هستید؟ این انتخاب بعدی شامل فونت های شگفت انگیز گوتیک است که برای پوسترها ، طراحی چاپ و پروژه های چاپی کاملاً مناسب است. موارد دلخواه ما را بررسی کنید.

قلم زنزرو سانز
اگر به دنبال طراحی جسورانه هستید ، با توجه به استفاده از این فونت Zenzero Sans برای هنر خال کوبی خود استفاده کنید. این فونت منحصر به فرد با سبک معمولی و گرد ایجاد شده است ، این نوع فونت منحصر به فرد به شما امکاناتی بی پایان می بخشد.

قلم زنزرو سانز
قلم منظم Haext
برای طراحی تاتو چشمگیر ، عناصر نئو گوتیک روستایی این فونت Haext را کاوش کنید. بخشی از هنر و صنعت ، بخشی از الهه مقدس ، این فونت مطمئناً با ویژگی های طلسم آن طلسم را برای شما قرار می دهد.

قلم منظم Haext
Typeis Sadis
اگر کمی احساس دیوانگی می کنید ، این فونت Sadis را در ترکیب خال کوبی پرتاب کنید. این فونت با یک الگوی حروف سیاه الهام گرفته از یک نگاه گوتیک حماسی ، مجموعه ای کامل از حروف ، اعداد و علائم نگارشی را در اختیار شما قرار می دهد که مطمئن هستیم دوست دارید.

Typeis Sadis
قلم هندسه مقدس
از اشکال هندسی مقدس این قلم منحصر به فرد و الهام بخش لذت ببرید

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی