آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

Icon Design: Adobe Illustrator در مقابل طراح Affinity در آموزش ایلوستریتور مقدماتی
توسط Andrei Stefan30 اوت 2019 طول: زبانهای زبانی:
طراحی آیکون TheoryGraphic DesignDesign TheorySoftwareAdobe IllustratorAffinity Designer Vector
تصویر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد
من به عنوان یک طراح آیکون ، من به طور مداوم به دنبال ابزارهای جدیدی هستم که بتواند به من کمک کند تا خلاقیت خود را گسترش دهم ، در حالی که درهم و بره کمتری به من می پردازد.

سالهاست که Adobe به عنوان پادشاه مجموعه های خلاق دیجیتال در نظر گرفته می شود ، اما اخیراً گزینه های بیشتر و بیشتری شکل گرفته اند و غول را در این روند به چالش می کشند.

امروز می خواهم یکی از محبوب ترین محصولات Adobe را بردارم و آن را در برابر Affinity Designer جمع کنم ، رقیبی که تعداد بیشتری از مردم راجع به آن تعجب می کند که آیا زمان پرش کشتی و آغوش تغییر است.

بنابراین ، اگر شما در حال طراحی آیکون هستید و می خواهید نحوه ساخت آیکون ها را بیاموزید ، خواه از طراحی حداقل آیکون مانند نماد چک یا آیکون وبلاگ یا نمایش تصاویر پیچیده تر باشد ، این مقاله باید به شما کمک کند تا بفهمید که چه نرم افزاری ممکن است بهتر باشد متناسب با شما

گفته می شود ، اجازه دهید مقایسه شروع شود.

1- پشتیبانی از Artboard چیست؟
وقتی نوبت به ایجاد آیکون ها می رسد ، شما احتمالاً به کار روی پروژه هایی که تعداد بیشتری دارایی را در بر می گیرد ، بدین معنی است که نرم افزاری که شما استفاده می کنید باید بتواند از چندین پرونده پروژه Artboard استفاده کامل کند.

با استفاده از Illustrator ، Adobe موفق شده است اجرای بسیار خوبی از این ویژگی را در کنار هم قرار دهد ، زیرا یک پروسه ساده و شهودی دارد ، که در آن می توانید چندین Artboard را از ابتدا با استفاده از سریع پنجره New Document خود تنظیم و تعریف کنید.

این رویکرد هنوز بهترین روش ممکن است ، زیرا با هر پرونده پروژه جدید ، می توانید درمورد تعداد Artboards که قرار است از آنها استفاده کنید ، تصمیم بگیرید ، به جای این که بعداً این کار را انجام دهید.

با فراتر رفتن از اجرای اولیه Artboard ، Illustrator به شما امکان می دهد کنترل کاملی را در دست بگیرید:

تعداد Artboards: از هم اکنون ، این نرم افزار حداکثر از 1000 Artboard را پشتیبانی می کند
روش ترتیب: Grid by Row ، Grid by Column ، Arrange by Row ، Arrange by Column
تعداد Artboards در هر سطر
جهت بندی طرح بندی: چیدمان راست به چپ یا چپ به راست
فاصله: فاصله بین هر Artboard
ستون ها: تعداد ستون هایی که Artboards در آنها پشته خواهد شد
نمونه اجرای مقوا در تصویرگر
با طراحی Affinity Designer ، Serif مسیری متفاوت را طی کرده است که در این حالت بسیار ناامیدکننده است ، زیرا پشتیبانی Artboard آن فاقد برخی از ویژگی های پیشرفته موجود در Illustrator است. وقتی به این ویژگی ها عادت کردید ، واقعاً نمی توانید بدون آنها پیش بروید.

اگر ما با استفاده از نسخه خاص خود از New New Window روند کار را طی کنیم ، سریع می بینیم که در حالی که به ما امکان می دهد از Artboard برای قرار دادن دارایی های خود استفاده کنیم (که به طور پیش فرض برطرف نشده است). همه چیز را از لحاظ گزینه های Artboard می گیریم.

این بدان معناست که ، اگر شما امیدوار هستید که به همان میزان کنترل فاصله ای را که در Artboards شما ، شماره ستون آنها و غیره پیدا کرده اید ، به دست بیاورید ، شانس ندارید ، زیرا مجبورید به صورت دستی وارد شوید و این کار را انجام دهید خودت

اجرای مقوا در طراح میل
روند راه اندازی چندین Artboard به خودی خود بسیار آزار دهنده است ، به خصوص هنگام برخورد با یک پروژه بزرگتر ، زیرا لازم است که هر Artboard را به صورت دستی اضافه کنید.

برای این کار ابتدا باید Artboard Tool را انتخاب کرده و سپس از دکمه Insert Artboard استفاده کنید که همیشه یک Artboard جدید را در سمت راست موجود موجود اضافه کنید. این می تواند به سرعت به یک منبع بزرگ ناامیدی تبدیل شود ، زیرا گزینه ای برای تنظیم ردیف دوم وجود ندارد ، به این معنی که شما به یک ردیف طولانی از Artboards پایان خواهید یافت که باید آن را به صورت دستی انتخاب کرده و دوباره تنظیم کنید.

مثال اضافه کردن یک artboard جدید در طراح میل
وقتی بیشترین تعداد Artboards را که Affinity به شما اجازه می دهد تنظیم شود ، می توانم یک مقدار رسمی پیدا نکنم ، بنابراین چند دقیقه روی دکمه Insert Artboard کلیک کردم و یکبار که به 999 رسیدم ، تحت تأثیر قرار گرفتم. که هنوز ادامه داشت

حال ، چرا کسی واقعاً به 1000 Artboard احتیاج دارد فراتر از من است https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

، اما خوشحالم که ببینم این نرم افزار هنگام ورود به این ویژگی خاص خودش را دارد.

2. راهنماهای هوشمند چگونه رفتار می کنند؟
در هنگام کار بر روی آیکون ها ، امکان ترسیم دستی و / یا قرار دادن اشکال در ترکیب با یکدیگر نسبت به یکدیگر می تواند به سرعت از نظر میزان ابزار و دکمه مورد نیاز برای استفاده شما تفاوت ایجاد کند و این منجر به یک گردش سریعتر می شود.

به طور پیش فرض ، هر دو برنامه با نسخه های راهنماهای هوشمند خود همراه هستند ، که کاملاً متفاوت رفتار می کنند ، همانطور که در لحظه های بعدی خواهیم دید.

در حالی که اجرای راهنماهای هوشمند Illustrator از منظر بصری کمی اساسی تر است ، این کار به ما کمک می کند تا مرکز و لبه های بیرونی هر نوع انتخاب نشده را ردیابی کنیم ، به ما این امکان را می دهد تا به سرعت شکل فعال خود را در رابطه با آنها قرار دهیم.

به عنوان مثال ، اگر ما نیاز به ایجاد یک دایره به لبه سمت چپ یک مربع زیرین بزرگتر داشتیم ، می توانیم با انتخاب اول به راحتی این کار را انجام دهیم

  • ۹۸/۰۸/۲۶
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی