آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

دوره جدید: یک اثر متن ایزومتریک در آموزش ایلوستریتور مقدماتی  Adobe Illustrator ایجاد کنید
توسط Andrew Blackman5 سپتامبر 2019 طول: سریع زبانها:
Adobe IllustratorIsometricText
تصویر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد
یک اثر متن ایزومتریک می تواند راهی عالی برای تأثیرگذاری اضافی بر روی آرم یا عنوان شما باشد. دریابید که چگونه می توانید در دوره جدید ما ، ایجاد یک متن متن ایزومتریک در Adobe Illustrator ایجاد کنید.

آنچه شما خواهید آموخت
جلوه های متن می توانند چیزی باشند که یک بروشور گرافیکی ، قهرمان وب سایت یا پروژه برندسازی به آن نیاز دارد. در این دوره ، Dan White به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک طرح متن ایزومتریک سه لایه را در Adobe Illustrator ایجاد کنید.

چندین مرحله مختلف برای ایجاد این اثر خاص مورد نیاز است ، اما تا پایان دوره شما قادر خواهید بود تا با هر کلمه ای فونت را بردارید و خودتان جلوه ای مشابه ایجاد کنید!

مقدمه را تماشا کنید
https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

دوره را بگیرید
شما می توانید دوره جدید ما را با اشتراک در Envato Elements فوراً طی کنید. برای پرداخت هزینه ماهانه یک پائین ، نه تنها به این دوره دسترسی خواهید یافت ، بلکه به کتابخانه در حال رشد ما بیش از 1250 دوره ویدیویی و کتابهای الکترونیکی پیشرو در Envato Tuts + نیز دسترسی دارید.

به علاوه می توانید موارد نامحدودی را از کتابخانه عظیم Envato Elements با بیش از 1.3 میلیون دارایی خلاق بارگیری کنید. با فونت ها ، عکس ها ، گرافیک ها و قالب های منحصر به فرد ایجاد کنید و پروژه های بهتری را سریعتر تحویل بگیرید.

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی