آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

25 قالب حرفه ای مدرن سربرگ در آموزش ایلوستریتور مقدماتی
توسط Melody Nieves12 سپتامبر 2019 طول: زبانهای کوتاه:
TemplatesResourceAdobe IllustratorAdobe PhotoshopAdobe InDesignMicrosoft Word
کسب و کار خود را با یک حرف حرفه‌ای به مشتریان جدید معرفی کنید. این مجموعه عالی از الگوهای قالب شرکت را ببینید.

25 قالب مدرن سربرگ
بنابراین نامه چیست و چرا اهمیت دارد؟ سربرگ عنوان است در بالای یک برگه کاغذ که برای شناسایی یک تجارت استفاده می شود. معمولاً حاوی نام یک شرکت و اطلاعات تماس و همچنین آرم رسمی است.

با تقویت یک برند قدرتمند با یک الگوی رسمی نامه رسمی ، تأثیر بسیار خوبی بگذارید. آیا می خواهید در مورد طراحی حروف بیشتر بدانید؟ این نکات قاتل را از گریس فوسل بررسی کنید.


نام تجاری
11 نکته برای ایجاد سربرگ حرفه ای
گریس فوسل

نام تجاری
10 نکته راهنمایی در زمینه طراحی سربرگ تجاری (با نمونه های هویت تجاری قاتل)
گریس فوسل
سپس به مجموعه شگفت انگیز الگوهای الهام بخش Letterhead ما در زیر شیرجه بزنید. نمونه های خارق العاده تری را در Envato Market و Envato Elements پیدا کنید.

به جای آن یک طرح سفارشی را ترجیح می دهید؟ با کمک یک طراح با استعداد از Envato Studio برای کلیه نیازهای لوازم التحریر خود استفاده کنید.

Juniper Letterhead & With Comps
بیایید این مجموعه را با این طراحی زیبا و با الهام از طبیعت شروع کنیم. این قالب دارای یک کیت مخصوص جعبه نامه با برچسب جعبه جایزه و موارد دیگر است. این فایلهای به خوبی سازمان یافته را که با هر دو Photoshop و InDesign سازگار هستند ، به راحتی اصلاح کنید.

تبلیغات
الگوی سربرگ خاکستری
یا چشم خود را به این طراحی زیبا و شیک جشن بگیرید! این الگوی مدرن را با استفاده از تایپوگرافی قوی سفارشی کنید تا به برند شما کمک کند. به راحتی متن و تصاویر را برای طراحی سریع نامه در کمتر از یک ساعت جایگزین کنید!

الگوی سربرگ خاکستری
سربرگ تمیز
هر شرکتی باید دارای یک نامه رسمی باشد. پس چرا این نسخه جلا را امتحان نمی کنید؟ این قالب دارای یک طراحی تمیز و مینیمالیستی است که در سه رنگ مختلف موجود است. فارغ از نرم افزاری که انتخاب می کنید ، هر پرونده کاملاً قابل ویرایش است.

سربرگ تمیز
جریان چاپی بسته چاپی
بسته های هویت ، کلیه پرونده های مهم برندسازی شما را در یک بارگیری درخشان ارائه می دهد! این بسته دارای یک آرم ، کارت ویزیت و الگوی نامه قابل ویرایش کاملاً قابل ویرایش است. همچنین شامل فونت های رایگان مانند Bebas Neue و PT Serif برای طراحی کلی مدرن است.

جریان چاپی بسته چاپی
7 قالب سربرگ
دریافت هفت الگوی شگفت انگیز برای قیمت یک! این بسته دارای قالب های تمیز و حرفه‌ای حرفه‌ای است که برای هر پروژه مناسب است. به چندین قالب استاندارد صنعتی از جمله پرونده مناسب مایکروسافت ورد دسترسی پیدا کنید.

7 الگوی سربرگ
سربرگ شرکت
بعضی اوقات کمتر کمتر است. بدون داشتن همه هیاهوهای اضافی از یک حرف سر و کار شرکتی لذت ببرید! این الگوی درخشان شامل چهار نسخه رنگی است که در قالب های مختلف صنعتی موجود است. همچنین شامل یک بسته جایزه از آیکون های رایگان در داخل است!

سربرگ شرکت
پد سربرگ با MS Word Doc را تمیز کنید
با یک الگوی تمیز تمیز در بالای دستورالعمل های برند خود بمانید. این قالب دارای پرونده هایی با وضوح بالا است که ویرایش آنها در مایکروسافت ورد یا Adobe Photoshop بسیار آسان است. تنها چند دقیقه این طرح را با اطلاعات تماس خود سفارشی کنید!

پد سربرگ با MS Word Doc را تمیز کنید
سربرگ تمیز
با طراوت و تمیز و تمیز شرکت خود را دوباره ترجیح دهید. این قالب سربرگ دارای سه تغییر رنگ خیره کننده است که به رنگ های زرد ، آبی و قرمز موجود است. برای هر مشاغل شرکتی فوق العاده است و حتی نسخه مفید Microsoft Word را نیز شامل می شود.

سربرگ تمیز
الگوی نامه باشید
سربرگ ها اغلب اولین شکل برای مشتریان شما هستند ، بنابراین با این الگوی شیک جلوه ای ماندگار ایجاد کنید. این الگو شامل گزینه های رنگ قرمز ، آبی و قهوه ای است ، همه در اندازه A4 موجود است. و با استفاده از پرونده های آماده چاپ ، بلافاصله می توانید از این الگو استفاده کنید!

الگوی نامه باشید
سربرگ شرکت مدرن
یا یک سربرگ مدرن را انتخاب کنید که متناسب با سبک تجارت شما باشد. این قالب دارای یک طراحی تمیز با سه گزینه رنگ استاندارد است. به سادگی آرم را جایگزین کنید و اطلاعات خود را روی صفحه سمت چپ بچسبانید تا از این الگو امروز لذت ببرید!

سربرگ شرکت مدرن

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

پد نامه
این بسته عظیم نامه شامل 40 پرونده آماده چاپ است! این ویژگی دارای یک طراحی مینیمالیستی با هشت طرح رنگی منحصر به فرد است. همچنین چندین قلم رایگان و یک PDF مفید برای آموزش بیشتر درج شده است.

پد نامه
سربرگ
یک مشت رنگ از رنگ را به حروف بزرگ خود اضافه کنید تا آنها را برجسته کنید! این الگوی جذاب دارای یک طراحی زاویه ای ساده با فضای کافی برای آرم و مشخصات تماس شما می باشد. به سادگی اطلاعات خود را با استفاده از لایه های متن به خوبی سازمان یافته درج کنید.

سربرگ
پد باریک سربرگ با MS Word Doc
همه افراد به نرم افزار طراحی حرفه ای دسترسی ندارند. به همین دلیل است که می توانید از بسته های قالب استفاده کنید که دارای چندین فرمت هستند. این طراحی براق دارای پنج پرونده فتوشاپ با سند پاداش Word برای ویرایش آسان است.

باریک

  • ۹۸/۰۸/۲۳
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی