آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

50 قالب دعوت عروسی شیک در آموزش ایلوستریتور مقدماتی
توسط Melody Nieves1 اوت 2019 طول: زبانهای زبانی:
مراسم عروسی Adobe PhotoshopAdobe Illustrator طراحی دعوت نامه ها نقشه ها نقشه گرافیکی منابع
این پست بخشی از سریال به نام هفته عشق است.
چگونه می توان جلوه متن ساده ای را برای عروسی در Adobe Photoshop ایجاد کرد
نحوه ایجاد یک قلم مو Confetti در Adobe Illustrator
عشق در هوا است. و در این مجموعه از دارایی های طراحی برتر ، ما 50 الگوی خیره کننده دعوت عروسی را به شما ارائه می دهیم.

این مجموعه با طراحی های باورنکردنی از GraphicRiver و Envato Elements ، مجموعه ای از دعوت های زرق و برق دار است که ما مطمئناً آنها را دوست دارید.

این الگوهای را امروز بارگیری کنید تا به سفر عاشقانه خود بپردازید یا به کمک یک متخصص طراحی از استودیوی Envato برای طراحی دعوت سفارشی استفاده کنید.

50 قالب دعوت عروسی افسانه
روز اول بقیه زندگی خود را به سبک شروع کنید. برای جشن عشق خود با جهان ، یکی از این الگوهای برتر دعوت عروسی را بارگیری کنید. آنها با طرح های نفیس و عناصر مجلل ساخته شده اند ، بنابراین به این الگوهای عروسی افسانه امروز "من" بگویید. لذت بردن!

مجموعه دعوت عروسی
برای شروع این مجموعه ، ما با این مجموعه دعوت عروسی دوست داشتنی شروع می کنیم. این مجموعه شامل چندین الگوی منحصر به فرد برای دعوت های عروسی ، کارت های RSVP و موارد دیگر می باشد. روز خاص خود را با سبک و سیاق با این طراحی مینیمال که شامل حروف منحصر به فرد مشخص است ، جشن بگیرید.

دعوت عروسی الگوهای دعوت عروسی را فتوشاپ تنظیم کنید
تبلیغات
دعوت عروسی سیاه و سفید
با این طراحی خیره کننده دعوت عروسی میهمانان خود را خیره کنید. این الگوی دارای یک طرح رنگی سیاه و سفید زیبا با عناصر طلا برای تکمیل پالت کلی شما است. چاپ آماده و آسان برای استفاده ، این طرح امروز قابل دانلود است!

دعوت عروسی سیاه و سفید
کارت های دعوت عروسی آبرنگ 8 کارت
این بسته دعوت زیبا دارای یک دستشویی با آبرنگ دست ساز است که حتما میهمانان شما را تحت تأثیر قرار می دهد! همچنین در این بسته هشت پرونده فتوشاپ با طرح های کارت چندگانه و موارد دیگر وجود دارد!

کارت های دعوت عروسی آبرنگ 8 کارت
دعوت عروسی زیبا
با این دعوت زیبا ، طرح دعوت خود را با جزئیات لباس عروس مطابقت دهید. این قالب دارای یک نسخه زیبا و تاریک و سبک با طراحی تمیز و حرفه ای است که مطمئناً دعوت های شما را به یاد ماندنی می کند.

دعوت عروسی زیباhttps://maktabtv.com/Courses/illustrator/

دعوت نامه عروسی عشق
با این بسته دعوت خیره کننده ، یک نامه عاشقانه برای همه میهمانان مهمانی خود ارسال کنید. این بارگیری شامل چندین طرح آماده چاپ با جزئیات اسکریپت دوست داشتنی است. به راحتی گزینه ها را برای گزینه های خلاقانه تر تنظیم و تنظیم کنید.

دعوت نامه عروسی عشق
دعوت نامه های عروسی تاج
دعوت های خود را برای مطابقت با سبک عروسی خود سفارشی کنید. ایده آل برای نمای زیبا ، این مجموعه شامل یک دعوت نامه و کارت RSVP است. جزئیات عروسی خود را با ارائه این مجموعه زیبا از تاج های طلایی تکمیل کنید.

دعوت نامه های عروسی تاج
مجموعه دعوت عروسی گل
تجربه عروسی شگفت انگیز خود را با این مجموعه دعوت از گل شروع کنید. جدا از پرونده مستندات اولیه ، چهار پرونده فتوشاپ جداگانه با دعوت های دو طرفه و کارت های عروسی اضافی نیز دریافت خواهید کرد.

مجموعه دعوت عروسی گل
دعوت عروسی پرنعمت زیبا
به یک دعوت نامه با موضوع پرنعمت منحصر به فرد نیاز دارید؟ پس دیگر نگاه نکنید! در اینجا ما یک الگوی زرق و برق دار داریم که دارای یک طرح پرنعمت پرنعمت با عناصر روستایی و هر دو گزینه چیدمان جلو و عقب است.

دعوت عروسی پرنعمت زیبا
الگوی دعوت عروسی گل
یکی از راه های منحصر به فرد برای درخشان کردن دعوت های شما ، مطابقت آنها با چیدمان فعلی گل شما است. از این الگو استفاده کنید تا گلهای مورد علاقه خود را با یک طراحی تایپوگرافی مدرن به نمایش بگذارید. در این مجموعه دو پرونده فتوشاپ وجود دارد که به خوبی با گروه های رنگی سازماندهی شده اند.

الگوی دعوت عروسی گل دعوت نامه الگوهای فتوشاپ
کارت عروسی پرنعمت
صورت خود را بر روی یک طرح دعوت زیبا قرار دهید و به عزیزانتان اطلاع دهید که آماده جهش هستید! این قالب دوست داشتنی دارای یک طراحی تمیز و حرفه ای است که آماده چاپ و بسیار آسان برای استفاده است. به سادگی عکس های خود را به اشیاء هوشمند اختصاصی بکشید و رها کنید تا این طراحی به راحتی سفارشی شود.

کارت عروسی پرنعمت
کارت دعوت عروسی تابستانی
آیا تابستان عروسی می کنید؟ پس شاید شما این کارت دعوت عروسی زرق و برق دار را دوست داشته باشید. این بسته با طراحی عناصر گل پرنعمت و متن زیبا طراحی شده است ، شامل دو کارت دعوت نامه با وضوح بالا. عشق امروز را به اشتراک بگذارید!

کارت دعوت عروسی تابستانی
دعوت عروسی روستایی و RSVP
از این طراحی دعوت روستایی برای روز خاص خود لذت ببرید. این الگوی ظریف دارای یک طراحی مینیمالیستی با عناصر روستایی پرنعمت برای برجسته کردن مراسم عروسی شما است. این فایل را بارگیری کنید تا سه ترکیب رنگی منحصر به فرد و پیوند به قلم های رایگان دریافت کنید.

روستایی دعوت عروسی RSVP
ذخیره کارت پستال Chalkboard Date - جلد 3
می توانید به ظاهر گلچین های سفارشی دست پیدا کنید

  • ۹۸/۰۸/۳۰
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی