آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

64 دعوت نامه جالب و هالووین برای جشن های شبح وار شما در آموزش ایلوستریتور مقدماتی
توسط Melody Nieves9 اوت 2019 طول: زبانهای زبانی:
هالووین Adobe PhotoshopAdobe Illustrator طراح طراحی چاپگرها نمونه ها
تقریبا هالووین است! آن زمان خاص سال که فروشگاه قفسه های خود را با آب نبات بسته بندی می کند و همه ما به عنوان ارواح مورد علاقه خود لباس می پوشیم.

و چه راهی بهتر برای جشن گرفتن هیولا ها و افسانه های مورد علاقه ما و سپس با مجموعه ای شبح وار از دعوت ها و پروازهای هالووین که فقط می توانید در Envato Market پیدا کنید؟ در اینجا ما انتخاب 50 نفر را برآورده کرده ایم تا تمام نیازهای شما را برآورده سازیم.

به دنبال انتخاب بیشتری هستید؟ انتخاب گسترده الگوهای موجود در Envato Market را مرور کنید.

یا با تماس با افراد خوب در استودیوی Envato ، از یک متخصص طراحی کمک بگیرید.

دعوت های هالووین
شما نمی توانید بدون ارسال چند دعوت نامه مهمانی داشته باشید. این دعوت های هالووین باعث می شود که شما بخواهید مهمانی مخصوص لباس خود را بریزید و به سبک جشن بگیرید.

کارت دعوت بنر هالووین مبارک
عالی برای مهمانی های بچه ها ، این دعوت هالووین فوق العاده زیبا و روشن است. از طراحی بازیگوش با یک سنگ قبر آرامش ، کدو تنبل و کلاه جادوگر لذت ببرید.

کارت دعوت بنر هالووین مبارک
تبلیغات
الگوی دعوت مهمانی هالووین
جشن های غم انگیز خود را با این الگوی دعوت شروع کنید. این طراحی ساده شامل قلم چکه ای و یک طراحی قبرستان خزنده در انتهای آن است.

الگوی دعوت مهمانی هالووین
دعوت هالووین حزب نیمه شب پرنعمت
با الهام از کلاسیک ، این دعوت هالووین دارای چندین عکس از کلاسیک ترسناک با برخی فونت های خارق العاده است که می توانید به صورت رایگان بارگیری کنید. از میان سه نسخه و چندین ترکیب رنگ انتخاب کنید.

دعوت هالووین حزب نیمه شب پرنعمت
دعوت هالووین هیولا هیولا
هیولا پوزخند کسی؟ با این دعوت جالب و ساده هالووین ، دوستان خود را به خوردن ، نوشیدن و ترسناک شدن احضار کنید. با دو موضوع موجود و متن آماده ویرایش ، از دعوت های پرتره یا منظره برای دعوت های خود استفاده کنید.

دعوت هالووین هیولا هیولا
دعوت مهمانی هالووین Spooktacular
با این دعوت نامه شیک آن را ساده نگه دارید. این دعوت شامل ارواح شبح وار در برابر یک آسمان پرستاره است. از طراحی دلپذیر برای دعوت شیرین دعوت های هالووین لذت ببرید.

بروشور هالووین
دعوت های هالووین Grungy به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل
برخی از جذابیت های یکپارچهسازی با سیستمعامل به دعوت های تعطیلات خود اضافه کنید! این مجموعه جذاب شامل چهار طرح مختلف برای انتخاب است. آنها با تم های هالووین هولناک بسیار عالی پیش می روند و مطمئناً آنها را تحت تأثیر قرار می دهند.

دعوت های هالووین Grungy به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل
بسته نرم افزاری دعوت ساده هالووین باش
این مجموعه از دعوت های خلاقانه ، سه نوع طراحی جالب را برای شما فراهم می کند. از طرح هایی مانند فرانکنشتاین ، گرگ و یک کدو تنبل وحشتناک انتخاب کنید تا یک استعداد عجیب و جالب تر را به دعوت های خود بیاورید.

بسته نرم افزاری دعوت ساده هالووین باش
ترفند Skull Head یا دعوت هالووین را درمان کنید
آیا شما یک ترفند یا عصبانیت عصیانگر یا طاغوتی هستید که در شب خراب می کنید؟ سپس جشن های هالووین خود را با این طرح ساده دعوت شروع کنید. در هر دو نرم افزار Photoshop و Illustrator قابل ویرایش ، می توانید بدون توجه به تنظیمات برگزیده محصول Adobe ، این طرح را تنظیم کنید.

ترفند Skull Head یا دعوت هالووین را درمان کنید
تایپوگرافی هالووین دعوت از بروشور
از مضامین مهمانی مختلف انتخاب کنید تا دعوت خود را از دیگران جدا کنید. این بسته دارای طراحی های شبح وار و مینیمالیستی با عناصر جادوگر ، شبح و جمجمه است. با تغییر متن کاملاً قابل ویرایش ، آن را به راحتی سفارشی کنید.

تایپوگرافی هالووین دعوت از بروشور
دعوت هالووین II
آیا به دنبال یک طراحی ساده هستید که در عین حال مستقیم و جالب است؟ این دعوت هالووین را مشاهده کنید که دارای یک شبح زیبا قبرستان است که به اندازه کافی ظریف است تا شما را از ترس پر کند. با استفاده از یک پرونده PSD کاملاً لایه دار می توانید رنگ ها و متن ها را برای تأمین نیازهای خود انتخاب کنید.

دعوت هالووین II
بسته دعوت و پرواز هالووین
این معامله 2 برای 1 بسته ای با طرح ساده ای دارد که می توانید برای دعوت نامه یا آگهی مهمانی استفاده کنید. برای جابجایی طرح یا ویرایش متن ، رنگ پس زمینه را تغییر دهید تا نیازهای خود را با Adobe Illustrator پر کنید.

پکیج دعوت هالووین
کارت دعوت هالووین تخته گچ
عاشق سادگی سیاه و سفید هستید؟ این طرح تخته سیاه دارای یک ترکیب ساده است که به تایپوگرافی و جزئیات درخشش مهمانی شما اجازه می دهد. این کاملاً قابل تنظیم است و حتی با فونت های رایگان نیز ارائه می شود!

کارت دعوت هالووین تخته گچ
پارتی هالووین لباسhttps://maktabtv.com/Courses/illustrator/

با این دعوت نامه ، دوستان و خانواده خود را برای یک مهمانی جالب سرگرم کننده جمع کنید. این طرح دارای یک تم کارتونی است که برای همه سنین مناسب است. برای متناسب با سبک مهمانی خود به سه طرح مختلف رنگی دسترسی پیدا کنید.

پارتی هالووین لباس
دعوت هالووین حک کردن کدو تنبل
چه طراحی جالب شما را بر روی کدو تنبل خود در این هالووین حک خواهید کرد؟ دوستان خود را برای یک زمان خوب کثیف دعوت کنید و برندگان را با آب نبات پاداش دهید. از این طرح ساده برای دعوت های خود با کدو تنبل ، گربه سیاه و روبان های زرد ساده استفاده کنید.

کدو تنبل کلسیم

  • ۹۸/۰۸/۲۷
  • حسن حسنی

نظرات (۱)

  • دانیال طاهری فر
  • بسیار عالی 

    آموزش ایلوستریتور های من را هم تماشا کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی