آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

نحوه نصب و استفاده از برس در آموزش ایلوستریتور مقدماتی Adobe Illustrator
توسط Mary Winkler16 Sep 2019 دشواری: مبتدی طول: زبانهای کوتاه:
BrushesAdobe IllustratorVectorHow-To
تصویر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد
برس ها می توانند ابزاری برای ایجاد ساده تر طرح های پیچیده یا سرعت بخشیدن به روند ایجاد طراحی شما باشند. اغلب طراحان برس های خود را ایجاد می کنند ، اما گاهی اوقات شما فقط می خواهید یک اثر یا استایل مورد نیاز خود را به سرعت بدست آورید و ممکن است برس های سهام را از وب سایت هایی مانند GraphicRiver بارگیری کنید. بیایید نحوه نصب و استفاده از برس را به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا از این ویژگی خارق العاده استفاده کنیم!

1. بارگیری و استفاده از File Brush
مرحله 1
بیایید با یک پوشه Zip که تازه بارگیری شده است شروع کنیم. برای اهداف این آموزش ، من از این برس های طناب Nautical Rope از GraphicRiver استفاده می کنم.

بارگیری خود را روی دستگاه خود پیدا کرده و محتویات آن را استخراج کنید. با دوبار کلیک کردن روی Mac این کار را انجام دهید. با کلیک راست و ضربه زدن به Extract All ، این کار را در دستگاه ویندوز انجام دهید.

پرونده های قلم مو شما ممکن است متفاوت باشد ، اما این پرونده ها هم برای Adobe Illustrator CS5 و هم بالاتر ، و Adobe Illustrator CC و بالاتر دارند. در مورد این پرونده ، برس ها در پرونده .AI قرار دارند.

محتوای پرونده خود را استخراج کنید
تبلیغات
گام 2
پرونده .AI را در Adobe Illustrator CC باز کنید. پانل برس را باز کنید و می توانید برس های جدید خود را از قبل لود شده و آماده استفاده کنید.

برس های لود شده در پنل برس را بررسی کنید
مرحله 3
مسیری را با ابزار Ellipse (L) بکشید و یکی از برس ها را از پانل برس بریزید تا بسته قلم مو را بررسی کنید. برای چرخش نیز از ابزار Paintbrush Tool (B) استفاده کنید و ببینید که چگونه برس انواع مسیرهای زاویه دار و منحنی را کنترل می کند.

اگر می خواهید از این برس ها در اسناد دیگر استفاده کنید ، باید پرونده برس ها را ذخیره کنید. بیایید همین کار را انجام دهیم!

2. ذخیره کتابخانه برس
مرحله 1
در قسمت Options در پنل برس ، گزینه Save Brush Library را انتخاب کنید ... می توانید کتابخانه قلم موهای خود را در هر کجای دستگاه خود ذخیره کنید. دوست دارم چیزهایی را مرتب نگه دارم و به جای ذخیره کردن آن در پوشه مخفی پیش فرض ، بیایید به پوشه از پیش تعیین شده برس برویم.

اگر در مک هستید ، می خواهید به برنامه های کاربردی / Adobe Illustrator CC 2015 / ایستگاه از پیش تنظیم / برس / بروید ، و اگر در دستگاه Windows هستید ، می خواهید به C: \ Files بروید. \ Adobe \ Adobe Illustrator CC 2015 \ ایستگاه از پیش تنظیم شده \ en_US \ برس \ برس جدید. این مکان های پیش فرض از پیش تعیین شده پوشه هستند. اگر تغییراتی در مکان و نحوه ذخیره سازی فایلهای Adobe در رایانه خود ایجاد کرده اید ، ممکن است مکانهای شما متفاوت باشد.

فایلهای کتابخانه قلم خود را ذخیره کنید
گام 2
یک پوشه جدید در پوشه از پیش تعیین شده برس های خود ایجاد کنید. Mine New Brushes نامگذاری شده است و در اینجا من کتابخانه های قلم مو را برای جستجوی آسان و بازیابی در آینده ذخیره می کنم.

برای بازیابی آسان ، برس های خود را در یک پوشه ذخیره کنید
مرحله 3
حال وقتی از گزینه های صفحه Brushes ، Open Brush Library را انتخاب می کنید ، پوشه جدید خود را در بین سایر پوشه های از پیش تعیین شده مشاهده می کنید و می توانید آن کتابخانه قلم مو را در هر یک از اسناد خود بارگیری کنید. همچنین می توانید کتابخانه های قلم مو را در هر یک از پوشه های از پیش تعیین شده دیگر ذخیره کنید. نحوه سازماندهی برنامه ، فایل ها و رایانه کاملاً به عهده شماست.

کتابخانه قلم خود را بازیابی کنید
3. ویرایش برس ها

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

مرحله 1
یک شکل یا مسیر را با یک ابزار ترسیم از Toolbar بکشید و یکی از برس ها را از پانل برس خود بکشید.

مقداری از برس را در مسیرها و شکل های خود بمالید
گام 2
هر یک از مسیرهای خود را انتخاب کرده و رنگ Stroke را در پانل Color تغییر دهید. دقیقاً مانند تغییر رنگ سکته مغزی در هر مسیر ساده ای نوازنده ، می توانید بر روی Stroke در نوار ابزار نیز دوبار کلیک کنید تا Color Picker را باز کنید و رنگ را از آنجا تغییر دهید.

به راحتی یک رنگ سکته مغزی را در پانل Color تغییر دهید
مرحله 3
برای برس های پیچیده تر می توانید از گزینه Recolor Artwork استفاده کنید. مسیر خود را انتخاب کرده و به مسیر ویرایش> ویرایش رنگها> Recolor Artwork بروید. بسته به اینکه چقدر اثر هنری برس شما پیچیده است ، شما می توانید رنگهای فعلی را به هر آنچه می خواهید تغییر دهید.

برای تغییر سریع و به راحتی رنگ ها در کارهای پیچیده هنری ، از آثار هنری recolor استفاده کنید
مرحله 4
یکی دیگر از تغییرات سریع و آسان Stroke Weight است. می توانید این کار را در پانل Stroke انجام دهید. توجه داشته باشید که تفاوت این قلم مو در وزن های 1 پیمانه ، 2 پیمانه ای و 3 پوندی است.

وزن سکته مغزی را تغییر دهید تا ظاهر و اندازه برس تغییر کند
مرحله 5
در آخر ، برای ویرایش بیشتر ، سیر قلم مو را در قسمت Object> Expand ببندید تا بتوانید به راحتی شیب ها و سایر جلوه ها را به عنوان یک شیء براش اعمال کنید. برای استفاده راحت تر از Radial Gradient که در زیر مشاهده می شود ، من همچنین اشیاء تازه گسترش یافته در پنل Pathfinder را به منظور ایجاد یک شی مرکب متحد می کنم.

یک شیب شعاعی را روی یک شیء گسترش یافته اعمال کنید
شغل عالی ، شما تمام شد
آفرین! در این آموزش سریع پرونده کتابخانه قلم مو را بارگیری و بارگیری کردیم. ما همچنین یاد گرفتیم که چگونه می توان کتابخانه قلم مو را ترتیب داد و نحوه ویرایش برس ها در Adobe Illustrator را یاد گرفت. با استفاده از این دستورالعمل های ساده ، شما قادر خواهید بود بیشتر از هر کتابخانه قلمویی که ممکن است استفاده کنید ، استفاده کنید و آن را اصلاح کنید ، خواه چیزی باشد که خودتان درست کرده اید یا نه.

کتابخانه برس نهایی
برس بردار از بازار Envato
بدون هیچ زحمتی ایجاد برس های Illustrator را از آن جدا کنید

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی