آموزش ایلوستریتور مقدماتی

  • ۰
  • ۰

نحوه ساخت الگوی الیاف کربن در Illustrator در آموزش ایلوستریتور مقدماتی
توسط Andrei Marius2 اوت 2019 مشکل: دشوار متوسط: طول زبانها:
Adobe IllustratorPatternsVector PatternVectorDesigns الگوهای
تصویر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد
در مراحل زیر ، نحوه ایجاد الگوی فیبر کربن در Illustrator را یاد خواهید گرفت.

برای مبتدیان می آموزید که چگونه یک شبکه ساده تنظیم کنید ، که به شما در ایجاد الگوی Illustrator با پیکسل کامل کمک می کند. در مرحله بعد با استفاده از ابزارهای ابتدایی و تکنیک های ترکیبی به همراه مجموعه ای از ترکیب ها ، شما می توانید نحوه ایجاد الگویی در Illustrator را یاد بگیرید. با حرکت ، یاد می گیرید که چگونه یک الگوی Illustrator را پر کنید و چگونه می توانید نوع دوم الگوی فیبر کربن را در Illustrator بسازید. در آخر ، می آموزید که چگونه الگوی Illustrator را برای یک متن کاملاً قابل ویرایش پر کنید.

برای الهام گرفتن بیشتر در مورد چگونگی تنظیم یا بهبود الگوی نهایی Illustrator ، می توانید منابع زیادی را در GraphicRiver بیابید.

آنچه شما نیاز دارید
برای تکمیل این پروژه به منابع زیر نیاز دارید:

قلم خورده
1. نحوه ایجاد یک سند جدید و راه اندازی شبکه
برای ایجاد یک سند جدید ، به Control-N ضربه بزنید. پیکسل ها را از فهرست کشویی واحدها انتخاب کنید ، در جعبه های عرض و ارتفاع 850 را وارد کنید و سپس بر روی دکمه More Settings کلیک کنید. RGB را برای حالت Color انتخاب کنید ، Raster Effects را روی صفحه نمایش (72 ppi) تنظیم کنید ، و سپس بر روی ایجاد Document کلیک کنید.

Grid (نمایش> نمایش شبکه) و Snap to Grid (نمایش> Snap to Grid) را فعال کنید. به هر شبکه 5 px نیاز خواهید داشت ، بنابراین به سادگی به ویرایش> تنظیمات برگزیده> راهنماها و شبکه بروید و 5 در Gridline در هر جعبه و 1 در جعبه زیربخش ها وارد کنید. سعی کنید از تمام آن شبکه دلسرد نشوید - این کار کار شما را آسانتر می کند و به خاطر داشته باشید که می توانید با استفاده از میانبر صفحه کلید Control- به راحتی آن را فعال یا غیرفعال کنید.

در این آموزش کوتاه می توانید درباره سیستم شبکه Illustrator بیشتر بدانید از Andrei Stefan: آشنایی با سیستم شبکه Adobe Illustrator.

همچنین باید پانل اطلاعات (پنجره> اطلاعات) را برای پیش نمایش زنده با اندازه و موقعیت شکل های خود باز کنید. فراموش نکنید که واحد اندازه گیری را بر روی پیکسل ها از ویرایش> تنظیمات برگزیده> واحدها تنظیم کنید. همه این گزینه ها سرعت کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. حال بیایید یاد بگیریم که چگونه در Illustrator یک الگوی بسازید.

تصویرگر الگوی فیبر کربن
تبلیغات
2. نحوه ایجاد مجموعه ای از ترکیب ها برای الگوی اول Illustrator
مرحله 1
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کرده و روی نوار ابزار خود تمرکز کنید. رنگ را از روی سکته مغزی خارج کرده و سپس پر کردن را انتخاب کرده و رنگ آن را روی R = 35 G = 35 B = 35 تنظیم کنید. به قسمت artboard خود بروید و به سادگی یک شکل px 56 112 112 ایجاد کنید gr شبکه و Snap to Grid باید این کار را راحت تر کنند.

رنگ پرش را به R = 87 G = 87 B = 87 تغییر دهید ، شکل 56 x 36 px ایجاد کنید ، و دقیقاً مطابق تصویر دوم قرار دهید.

تصویرگر الگوی
گام 2
دو مستطیل خود را انتخاب کرده و به Object> Blend> Make (Alt-Control-B) بروید. بر روی Blend Tool از نوار ابزار خود کلیک کنید تا پنجره Blend Options باز شود. مراحل مشخص شده را از منوی Spacing انتخاب کنید ، در کادر ورودی 25 را وارد کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که ترکیب شما انتخاب شده و به Object> Expand Appearance رفته و سپس به Object> Expand بروید.

تصویرگر الگوی ایجاد کنید
مرحله 3
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید و یک شکل px 56 x 1 ایجاد کنید. این مستطیل نازک را با R = 61 G = 61 B = 61 پر کنید و آن را مطابق تصویر اول قرار دهید.

این شکل را کپی کنید (Control-C> Control-V) یا یک شکل px 56 1 دوم ایجاد کنید. آن را مطابق شکل دوم قرار دهید و رنگ پرش را به R = 12 G = 12 B = 12 تغییر دهید.

مستطیل
مرحله 4
دو شکل ایجاد شده در مرحله قبل را انتخاب کنید و به Object> Blend> Make (Alt-Control-B) بروید. پنجره Blend Options را باز کنید و از منوی Spacing گزینه Specified Steps را انتخاب کنید ، در جعبه ورودی 33 را وارد کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که این ترکیب جدید انتخاب شده و به Object> Expand بروید.

ابزار مخلوط
مرحله 5
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید و یک شکل px 56 x 1 ایجاد کنید. این مستطیل نازک را با R = 87 G = 87 B = 87 پر کنید و مطابق تصویر اول آنرا قرار دهید.

این شکل را کپی کنید (Control-C> Control-V) یا یک شکل px 56 1 دوم ایجاد کنید. آن را مطابق شکل دوم قرار دهید و رنگ پرش را به R = 12 G = 12 B = 12 تغییر دهید.https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

مستطیل
مرحله 6
دو شکل ایجاد شده در مرحله قبل را انتخاب کنید و به Object> Blend> Make (Alt-Control-B) بروید. پنجره Blend Options را باز کنید و از منوی Spacing گزینه Specified Steps را انتخاب کنید ، در جعبه ورودی 8 را وارد کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

اطمینان حاصل کنید که این ترکیب جدید انتخاب شده و به Object> Expand بروید.

ابزار مخلوط
مرحله 7
ابزار Rectangle (M) را انتخاب کنید و شکل 56 36 36 px ایجاد کنید. این مستطیل را با R = 87 G = 87 B = 87 پر کنید و دقیقاً مطابق تصویر اول قرار دهید.

رنگ پر را به R = 109 G = 109 B = 109 تغییر دهید ، شکل 56 x 12 px ایجاد کنید و دقیقاً مطابق تصویر دوم قرار دهید.

مستطیل
مرحله 8
دو شکل ایجاد شده در مرحله قبل را انتخاب کنید و به Object> Blend> Make (Alt-Control-B) بروید. پنجره Blend Options را باز کنید و از منوی Spacing گزینه Specified Steps را انتخاب کنید ، 12 در جعبه ورودی وارد کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

مطمئن شوید که این ترکیب جدید است

  • ۹۸/۰۸/۲۹
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی